Customer Experience Optimization: A Custom Website for Every Customer

Via Scoop.itGestion de contenus, GED, workflows, ECM

A truly personalized online customer experience — what essentially amounts to a custom website for every customer — has been the Holy Grail of Marketing for over a decade..

 

After all, consider the great lengths web marketers go to in order to collect data about their website visitors, not to mention all the time they spend poring over it in effort to predict what their customers look like, what they want, and how to best give it to them. Now think about how little they actually do with this information.

Via www.cmswire.com

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s